Nu zelf internetbankieren met leefgeldrekening ABN

      Reacties uitgeschakeld voor Nu zelf internetbankieren met leefgeldrekening ABN

Beste klant,

Vanaf vandaag kunnen (bijna) alle cliënten van Mijn Geldcoach met een Leefgeldrekening van ABN AMRO Internet Bankieren en Mobiel Bankieren. Behalve de klanten met een partner en een en/of rekening. Daar is het technisch nog niet mogelijk voor.

Voordelen
Door deze verandering heb je vanaf nu altijd een actueel inzicht in je Leefgeldrekening en kun je zelf digitaal meer zaken regelen zoals:
Het saldo bekijken
Overboekingen doen
iDEAL-betalingen doen
Vervangende betaalpas aanvragen
Betaalpas (de)blokkeren
Inloggen met pas en pincode
Inloggen met Touch ID en Face ID (als smartphone beschikt over gezichtsherkenning of inloggen met vingerafdruk toelaat)

Mobiel Bankieren moet eenmalig geactiveerd worden met de e.dentifier.

Hieronder in korte stappen het proces uitgelegd.

Als je een bankrekeningnummer moet invullen, vul dan ALTIJD het rekeningnummer van je LEEFGELD rekening in en je pasnummer

Lukt het niet? Vraag hulp van een begeleider als je die hebt.

Lukt het nog niet? Laat het je bewindvoerder weten. Mogelijk moet er bij de bank nog iets aangepast worden om jou toegang te geven.